piątek, 26 października 2012

Schelbi - skrytobójca




Imię:Schelbi
Wiek:5 lat
Płeć:Samica
Rasa:Wilczyca mądrości i mrozu.
Stanowisko: Skrytobójca
Moce:Powiew wiedzy, szept głupstw, lodowe lustra, śnieżna wichura, parury lodu, nieśmiertelność, krąg mądrości.
Charakter:Miła, przyjazna, stanowcza, wesoła, opanowana, rozsądna, mądra, lojalna, pewna siebie, niezależna, odważna.
Partner:brak
Potomstwo:brak
Historia: Gdy się urodziłam moi rodzice nie mieli środków do życia żeby mnie wyhowa, a poza tym nasze stado toczyło właśnie wojne z obym stadem. Rodzice podrzucili mnie do lasu Niemych Głosów. Wychowałam się nad rzeką razem z inną rodziną wilków. Gdy dorosłam opuściłam rodzinę zastępczą , by nie być dla nich ciężarem. Zaczęłam wędrować. Dotarłam do Równiny Rozpaczy tam spędziłam półtora roku. Było tam tak ponuro i smutno. Musiałm z tamtąd uciec. Podróżowałam to tu, to tam, aż w końcu postanowiłam dołżczyć tu.
Opiekun:prymulka44

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz