czwartek, 4 października 2012

Od watahy - Porwanie tajemniczy krąg cz2

Czekałam na nich nie wiedziałam co nas czeka na nieznanych terenach górskich.Bałam się.
Jestesmy gotowi kiedy wyruszamy? - zaoytał Hiperin
Już. - opowiedziałam krótko.
Poszlismy w strone górskich lasów.
-Ciekawe gdzie ona jest?
-Nie wiem
-A gdzie dokładnie idziemy?
-Do gór.
-Ale ona tam nie mogła zejsc.
-Mogła została porwana przez demony na tajemniczy krąg by ją zabić.
-Co?!
-Tak własnie dążymy do krainy umarłych do wrót cienia.
-Po co ja się pakowałem.
-Nie martw się góra tajemniczego kręgu jest jeszcze pare lasów dalej.
-Ale mówiłas że idziemy do wrót cienia?
-Tak ale najpierw do góry tajemniczego kręgu a potem do wrót cienia.
-Boje się.
-Nie martw się ja ide pierwsza i mamy bogów którzy nas chronią.
-Naprawde?
-Tak
Ruszają w strone bagien ale nagle Shadow się zatrzymała.
-Nasaro wysłuchaj mnie potrzebujemy twojej pomocy.Czy przyjdziesz nam pomódz?Potrzebujemy pomocy.
Przed nami pojawiła się swiecąca poswiata.
-Przyszłam na twoje wezwanie Shadow - powiedziała postać
-Nasaro pomóż nam nie damy rady bez ciebie.
Kształt wilka się wyostrzył.

CDN....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz