środa, 10 października 2012

Criss


sPoszedłem do Shadow . Chciałem z nią pogadać . Była najwspanialszą wilczycą jaką znałem . Była piękna , miła , mądra , sympatyczna , urocza . Ja ją kochałem .
- Cześc - zawołałem kiedy ja zabaczyłem
- Criss , to ty - powiedziała zadowolna
- Ej może się przejdziemy , chcę z tobą pogadać - powiedziałem albo teraz albo nigdy powiem jej
- Jasne ale co chcesz wiedzieć - zapytała zdziwiona
- E.... no wiesz - powiedziałem i zaciąłem sie , nie teraz powiem
- Chodzi o to że bardzo mi się podobasz ,, nie .... ja cię kocham jestes najwspanialszą wilczycą jaką znam . Nigdy nie spotkałam równie niesamowitej wilczycy . I moze to za wcześnie ale chciałym żebyśmy byli dla siebie bliżsi ale ja nie chcę napierać . Po prostu cie kocham i chcę z tobą być na zawsze . - dodałem
- Criss...

<< Shadow dokoncz>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz