piątek, 28 września 2012

Przygoda-od Free

Pewnego ranka wszyscy spali nagle biegnie przestraszona Free do matki i mówi:
Free:Mamo !!<przestraszona>
Alex: Co?! ja śpie <zdziwiona>
Free: Bo ale co ja <nie mogła wypowiedzieć się>
Alex: Uspokuj się napij się wody i mi powec oco chodzi <uspokaja>
Free:Dobra<idzie się napić wody i wraca>
Alex: I jak ?? co chciałaś mi powiedzieć ?
Free: Mamo wiesz co nie ma Mary niegdzie !!!
Alex:Jak to przecież ona musi tam być <zdziwiona>
Free: Właśnie jej tam nie ma !!!<wytłumacza> szukałam jej wszędzie 
Alex: Może poszła się napić wody z rzeki lub poszła coś złowić w rzece 
Free: Mamo to choć ze mną ją poszukać 
Alex:Dobra 
Idą nad rzekę ,szukają jej,idą dalej ,Alex mówi :
Alex:Choćmy tam do lasu
Free:Na pewno mamo tam musimy iść może jest nie daleko?<boji się>
Alex:Wszędzie ją szukaliśmy jedynie to miesce nam zostało
Free:Noo! dobrraa <boji się>
Alex: Czego się bojisz ?! Jesteś ze mną ja nie raz tam byłam choć idziemy !!
Nagle usłyszeli jakiś hałas 
Free:Mamo !! co to było ??!!
Alex: Nie wiem !!
Free:Mamo!!
Alex: Choć za tym głosem !!
Free :Musimy ?
Alex:Tak tam może się znajdować Mara 
Free:Dobra choćmy 
Znowu słyszą głośny hałas
Alex:Spokojnie
Free:Aa znowu ten hałas!!
Alex:O zobacz tam jest Mara <ucieszona>
Free:I smok wody jak ładnie wyglondają
Alex:Hmm nie wiem czy Shadow pozwoli tego smoka przygarnoć 
Free:Mamo oni tak słodko wyglondają <zachęca>
Alex:Dobrze tylko musimy obudzić Mare i smoka i idziemy się zapytać <budzi >
Mara:Co się stało co wy tu robicie ?<zdziwiona>
Free:Szukamy cie gdzie byłaś ??<zła>
Mara: No szłam koło rzeki bo chciałam się napić nagle pojawił się wielki smok wiec powadził mnie do lasu i razem się bawiliśmy i poszliśmy spać
Alex:Dobrze że ci się nic nie stało <przytula>
Free:Co nie należy się jej kara jakaś ??!! co ja?!k to to nie sprawiedliwe ??!! <zła>
Alex:Free przestań choćmy lepiej do domu i się zapytać Shadow czy cie przyjmie smoka 
Mara:Choć my 
Wiec dotarli do stada i poszli do Shadow się zapytać czy smok może być z nami 
Alex:Shadow obuć się
Shadow:Nie za wcześnie 
Alex:Shadow?!
Mara:Obuć się ja chce smokaa !! <krzyczy>
Shadow :Co ?! kto?! co sie dzieje ??
Alex: Chcemy się zapytać coś 
Mara:Może być smok z nami ?Proszę !!
Shadow:Może być oczywiście a jak wyglonda <idzie zobaczyć>
Mara:Ładny
Shadow :Oczywiście więc to bedzie twój smok Mara 
MaraŁDziękuje Dziękuje !!
Od teraz Mara ma swojego towarzysza smoka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz